maandag 27 augustus 2012

Maandag 27 augustus 2012

Alweer een maand geleden dat ik hier geschreven heb!
Wat gaat de tijd toch snel.
 
Het A-lijn jurkje begint te vorderen (mede omdat ons pleegdametje op tijd naar bed gaat, en het buiten nog niet snel donker wordt), ik ben over de helft, en er helemaal gek van!

Ik heb mijn favoriete kleuren gekozen (paars en lila) in combinatie met lichtgrijs en donker paars/rood.
Binnenkort volgen de eerste foto's.

Maar nu...

De eerste foto's van het jurkje met mouw!
Deze heb ik gemaakt om te kijken of dit het mouwtje was zoals het bedoeld was (dit jurkje was een bestelling).

Ik had nog niets afgewerkt, zelfs de draad nog niet doorgeknipt, zodat ik altijd nog kon uithalen...

 
Het uiteindelijke resultaat laat nog even op zich wachten, want die foto's staan op mijn telefoon, en natuurlijk vind ik de bijbehorende kabel niet...
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten