maandag 25 februari 2013

Maandag 25 februari 2013

Mijn eerste bericht dit jaar...
Nog erger, mijn eerste bericht in een half jaar!

Het was hier nogal hectisch, we hebben weer 2 weekendkindjes erbij, en daardoor schiet de tijd dat ik lekker op de bank zat te haken er een beetje bij in.
En een 2-jarig peuterdametje is een heerlijk iets (hoe ze elke dag iets meer van de wereld ontdekken, geweldig!), maar tegelijk ook een handenbindertje.

Zoals beloofd komen eerst de foto's van het jurkje met mouw:


Omdat dit een groter jurkje was, vond ik het bovenstuk een beetje "kaal", en heb ik een hartje opgenaaid:


Nog een detailfoto:














Verder nieuws van het haakfront:
Het A-lijn jurkje is bijna klaar!
Werd ook tijd, want anders past het ons dametje niet meer...
Ik moet de schouderbandjes nog maken, en dan begint het werk van al die draadjes instoppen, en afwerken.
Ik hoop jullie binnen een paar weken foto's te kunnen laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten