donderdag 19 juli 2012

Donderdag 19 juli 2012

Wat is het lang geleden dat ik een bericht heb geplaatst!
Ik kom momenteel niet veel aan haken toe, want een van onze pleegdametjes is begonnen met lopen, en mijn haakwerk is een van haar favoriete speeltjes...

De jurk met mouwtjes is klaar!
Ik heb de foto's nog niet op de laptop, maar die zal ik binnenkort plaatsen.
Nu ben ik bezig met een jurkje in A-lijn, geheel gehaakt, ongeveer maatje 80.

Hieronder nog wat foto's van mutsjes die ik een tijdje geleden heb gehaakt.










Deze mutsjes heb ik op verzoek gehaakt, en waren voor 2 zusjes.
Ze zijn gehaakt van dikker garen, op naald 3,5.

Het is altijd even puzzelen met een ander patroontje en ander garen, maar ik ben toch steeds weer trots op het resultaat!

En hier de mutsjes bij elkaar:



Hier nog een babymutsje, van gewoon katoen gehaakt.
Ik haak graag met katoen, vooral voor kleinere kinderen.


Dit was het voor vandaag!
En ik zal snel weer komen met foto's van de jurkjes!

2 opmerkingen:

  1. Wat een erg lief babymutsje is dit. Zou je misschien het patroon willen delen...?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi lief mutsje , al viermaal aangelegd voor het na te maken maar het lukt me maar niet .
    Kan je het patroontje niet op de site zetten zouden er veel blij mee zijn denk ik .
    Hartelijke groet Jackie

    BeantwoordenVerwijderen