donderdag 3 mei 2012

Donderdag 3 mei 2012

Ik heb 2 jurkjes klaar!
De stoffen heb ik op de markt uitgezocht, en daarna garen erbij zoeken.
Het zijn vrolijke kleurtjes geworden.

Eerst een mooi paars jurkje, maat 74 - 80, gehaakt met garen van Catania fine.
Het model is weer uit de hand gemaakt, evenals de patroontjes erin.


De achterkant:


Detail:



Daarna dit jurkje, gemaakt van Catania, en gedeeltelijk gehaakt in vasten (wat ik bijna nooit doe, maar het haakt zo lekker).


Details van voor- en achterkant:



Ik doe de patronen en maten helemaal op het oog, als iemand ze graag wil namaken, dan neem even contact met me op via mail, ik wil graag helpen!
Het laatste jurkje is trouwens te koop.
Interesse? Laat even iets weten.

Nu snel verder met de rest, ben vanmorgen weer naar de markt gegaan, en heb weer zo'n leuke stofjes gekocht.
Daarna bijpassend garen gekocht, ik kan niet wachten om weer te beginnen!
De laatste weken heb ik weer aan de granny square deken gewerkt, maar die zal weer even moeten wachten.
Ik wens iedereen veel haakplezier!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten