maandag 23 april 2012

Maandag 23 april 2012

Het heeft lang geduurd, mijn laatste berichtje is al van een maand geleden!
Hier was (en is) iedereen afwisselend ziek, dus het foto's maken liet een beetje op zich wachten, maar ik heb er weer een paar gemaakt.




Ik was begonnen met een topje, van Catania Bombay, en mijn moeder heeft het stof eraan genaaid.
Voor het topje heb ik geen patroon, ik heb het uit de hand gehaakt, met een van onze pleegkindjes als paspop.





Als iemand een patroon wil, kan ik wel gaan tellen, mail me dan maar even!












Daarna natuurlijk begonnen aan het rokje, en ook hier, gewoon uit de hand.
Dit model is heel makkelijk, om de zoveel toeren maak je een aantal steken bij, en daardoor krijg je dit mooie klokeffect!
In de tailleband heb ik knoopsgatelastiek verwerkt, zo kan het rokje meegroeien. 


Ik had dit nooit verwacht, maar ben zo trots op dit rokje, het is zo goed gelukt!
Dat komt natuurlijk ook door de mooie kleuren van dit garen, die spraken me direct aan toen ik het garen zag.
 

Het eindresultaat:

 Dit was het voor vandaag.
Binnenkort volgen meer foto's, want ondertussen heb ik alweer 2 jurkjes, 1 topje en 1 rokje af!
Alleen de afwerking nog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten