zondag 6 mei 2012

Zondag 6 mei 2012

Zo, ons kleine dametje slaapt, en manlief werkt aan zijn hobby (computers), dus ik heb even tijd om wat foto's te laten zien van het nieuwe garen en de nieuwe stoffen die ik heb gekocht. 




Heerlijke retro kleurtjes, en lieve uiltjes!
Dit wordt een jurkje met een oranje top, en bruine accenten, de verdere invulling ga ik nog over nadenken.




Mijn favoriete kleur, paars!
Een mooi wit topje, met die hartjes.
Of ik het paarse garen ga gebruiken, weet ik nog niet.




Een echt zomerstofje!
Blauw houdt manlief erg van, en ik vond de stof mooi.





Zelfde stofje, met ander garen, zo wordt het direct een ander jurkje/topje.






Tot slot, kan niet missen bij meisjeskleuren, roze.









Ik heb ook nog paars, lila, grijs en donkerroze garen gekocht, daar ga ik een hele jurk van maken.
We gaan over een aantal weken op vakantie, en dan neem ik dat garen mee, heerlijk een uurtje buiten zitten, genieten van het weer en een beetje haken...

Tot gauw weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten